- Nasi pracownicy z chęcią się zaangażowali. Przede wszystkim dlatego, że cel jest szczytny; pomagamy dzieciom. Poza tym drużyny, które włączyły się w Teddy Bear Toss również wspieramy. Jesteśmy sponsorem GKS-u Tychy i Unii Oświęcim – przekonuje Marlena Majcherek, Dyrektor Marketingu w spółce Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki”.
Pluszowe zabawki można zostawić w specjalnie przygotowanych pojemnikach na terenie firmy. Po 7 grudnia trafią na lodowe tafle GKS-u Tychy i Unii Oświęcim. Podczas meczów wyrzuci je firmowa maskotka. To już IV edycja Teddy Bear Toss w Tychach. Jak dotąd, podczas hokejowych spotkań GKS-u, udało się zebrać łącznie 6.642 pluszaki.
Rzucanie miśków na lodową taflę ma uczcić bramkę strzeloną przez gospodarzy meczu. Kibice przynoszą zabawki i w odpowiednim momencie wyrzucają je na lód. Sędzia przerywa spotkanie, a służby porządkowe zbierają odpowiednio zabezpieczone zabawki. Misie trafiają do szpitali i domów dziecka. Tam przekazywane są tym, którzy ich najbardziej potrzebują – dzieciom.
Tradycja rzucania pluszaków została zapoczątkowana w 1993 roku przez kanadyjską drużynę – Kamloops Blazers Hockey League. Pionierami akcji jest też zespół Calgary Hitman. To obecni rekordziści – w 2015 roku podczas meczu na taflę spadło 28.815 pluszaków. W Polsce hokejowy zwyczaj zaszczepili fani JKH GKS-u Jastrzębie. Rok później akcja z powodzeniem była kontynuowana na lodowiskach w Tychach, Oświęcimiu, Sanoku i Krakowie.
Zobacz akcje charytatywne organizowane przez Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki”.